Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Saturday, December 26, 2009

26 12 1009

Ska jag:

Svälta mig själv tills jag ser i syner och ramlar baklänges på min egen skugga?

Dricka mig full på julglögg tills hela världen snurrar?

Förtära starkt kaffe för vakenhetens skull tills magen sönderfrätts?

Trycka i mig diverse julgodis tills min kropp omfamnats av fett?

Kedjeröka cigaretter bara för att?

Döva ångesten genom att springa genom vintervita idyllandskap?

Häva ur mig alla ytligheter jag bär på inför frivillig publik?

Vända på dygnet för att slippa konfronteras med ljuset?

Kolla på skitserier/följetonger/filmer på tvn med mina bröder?

Jaga förändring genom att vända upp och ned på mitt rum?

För självdestruktivitetens skull gå ut i kylan i syftet att frysa?

Stänga in mig i badrummet och göra situps tills min kropp skälver?

Hålla god min under lutfisksmiddagen och riktigt känna hur ingen av oss hör till?



Det är frågan...

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive